LIFESTYLE

Μάρω Κοντού: Για ένατη μέρα στο νοσοκομείο – Η κατάσταση της υγείας της

Lifenews

Η σπουδαία ηθοποιός μεταφέρθηκε εκεί μετά από μια σοβαρή πτώση που είχε μέσα στο σπίτι της.

Στο νοσοκομείο «Αττικόν» συνεχίζει να νοσηλεύεται για ένατη συνεχόμενη ημέρα η Μάρω Κοντού.

Η σπουδαία ηθοποιός μεταφέρθηκε εκεί μετά από μια σοβαρή πτώση που είχε μέσα στο σπίτι της, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να υποστεί κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο.

Τα νεότερα για την πορεία της υγείας της μετέφερε το πρωί της Τρίτης 23 Ιουνίου ο δημοσιογράφος Τάσος Τεργιάκης μέσα από τον αέρα της εκπομπής «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1, ξεκαθαρίζοντας το τοπίο γύρω από τις συνθήκες νοσηλείας της.

1782108233683-956270794-maro-kontou.jpg

«Δεν είναι στη ΜΕΘ, είναι στην καρδιολογική κλινική. Οι γιατροί καθημερινά επαναξιολογούν την κατάσταση της υγείας της, να δουν τι καλύτερο μπορούν να κάνουν.

Με φαρμακευτική αγωγή είναι η αγαπημένη μας ηθοποιός, δεν υπάρχει προς το παρόν ορίζοντας για εξιτήριο ή κάτι άλλο. Αυτό που έχουμε μάθει είναι ότι την επισκέπτονται λίγοι άνθρωποι και όχι πολλοί. Δεν έχει κάνει χειρουργείο, αντιμετωπίζονται με φάρμακα τα τραύματα», είπε ο Τάσος Τεργιάκης.

ΠΗΓΗ: Gossip-tv.gr

READ MORE

LATEST NEWS